Relaxační pobyty

Relaxace v lázních

Lázeňský dům Moravan ***+, Teplice nad Bečvou

Užijte si víkendový pobyt v příjemném lázeňském prostředí a nechte se hýčkat jedinečnými procedurami na léčebném relaxačním pobytu, během kterého poznáte účinky uhličitých koupelí i klasické masáže.

Celkové hodnocení:

93%

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Hodnocení uživatelů (celkem 112):

Zdenka (27. 2. 2020): 97%

senior

+ plusy: U pobytu Senior na týden se nám líbilo v hotelu Moravan,čistota na úrovni,velmi dobré a dietní jídlo pro seniory,taktéž personál vemi vstřícný a milý.Bazén který jsme navštěvovali skoro každý den velmi čistý a pěkný.Děkujeme za tento pobyt v příště opět navštívíme dle možností.

- mínusy: Není žádné negativní hodnocení.

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Jaroslav Vašenda (9. 1. 2020): 97%

dospělý pár

+ plusy:

- mínusy: Parkování -při příjezdu mi nebylo jasné jak se dostat na horní parkoviště. Po zastaveni prakticky zablokujete vjezd i výjezd a třetí auto zablokovalo i příjezdovou komunikaci z hlavní silnice. Ani přecházení pro kartu na recepci a zpět není v dešti příjemné a při odjezdu absolvovat to samé. Dnes jižnení problém při koupi pobytu zaslat kód do telefonu, který bránu otevře a při příjezdu a při odjezdu z pobytu se platnost kódu zruší.

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

anonym (15. 12. 2019): 95%

senior

+ plusy: Služby, úslužnost personálu, výborné masáže a koupele, hezké, čisté a klidné prostředí

- mínusy: Přetopeno

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

anonym (13. 12. 2019): 95%

jednotlivec

+ plusy:

- mínusy: Seděla jsem v jídelně v rohu místnosti, takže když jsem chtěla přisednout nebo odejít, musela jsem požádat o uvolnění hosta z jedné nebo z druhé strany, což se mi nelíbilo

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

anonym (8. 12. 2019): 100%

jednotlivec

+ plusy:

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Marta (8. 10. 2019): 100%

senior

+ plusy: Byla jsem velice spokojená a příští rok pojedu opět

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Alena Škrobová (5. 7. 2019): 97%

senior

+ plusy: Byli jsme spokojeni s ubytováním, stravováním i vždy ochotným personálem. Líbilo se nám téměř vše.

- mínusy: Malá výtka na úzká, nepohodlná křesílka. Manželé Škrobovi

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Helena (30. 6. 2019): 100%

jednotlivec

+ plusy: Velice jsme byli spokojení, s ubytováním ,s procedurami, s ochotou celého personálu hotelu za co všem děkujeme a těšíme se na příští návštěvu Helena

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Zdislava (11. 6. 2019): 100%

jednotlivec

+ plusy: Již po druhé jsme si vybrali pobyt ve Vašem hotelu , jsem velice spokojená a hlavně hodnotím, že je vše pod jednou střechou, před 2 léty jsme to nabídli naším známým, letosbyli u Vás znovu i s dalšími známými a to myslím je nejlepší vizitka když k Vám se hoste vracejí. Přejí příjemný den a honě spokojených hostů . Menšíková

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Dana Převrátilová (22. 5. 2019): 100%

senior

+ plusy: Se vším jsem byla absolutně spokojena.

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace