- Wellness
- Hotely
- Hotel Royal****, Mariánské Lázně
- Královské láznění
Wellness pobyty
Královské láznění
Hotel Royal****, Mariánské Lázně
Lázeňský pobyt na 7 nocí s plnou penzí, 10 procedurami a volným vstupem do bazénu, vířivky i sauny.
Celkové hodnocení:
93%
Čistota
Personál
Služby
Stravování
Pohodlí
Celková spokojenost
Hodnocení uživatelů (celkem 55):
Miroslav (20. 12. 2021): 93%
senior
+ plusy:
- mínusy:
Čistota
Personál
Služby
Stravování
Pohodlí
Celková spokojenost
Renata Stará (18. 12. 2021): 90%
senior
+ plusy: celkový hotel, stravování
- mínusy: Všechno bylo OK až na jedno,. vstupní prohlídka , mysleli jsme , že to bude takové povídání. když jsme si to platili více méně jako odpočinkovou dovolenou pro seniory. My jsme byli u pana doktora , ale naši příbuzní od pí. primářky, přišli hodně rozezleni, pomalu nedostali procedury co by si přáli( co bylo napsáno v nabídce VITAL) Museli si to domluvit u sester na recepci. U mého manžela jsme také narazili na problém. Pan doktor nevysvětlil rozdíl mezi rašelinovým zábalem a obkladem. Myslel si že rašelinový obklad je aplikace čisté rašeliny a ne nahřívaný polštář s rašelinou( máme podobné doma a občas manžel používá), tak nic nenamítal . Poznal to až při první proceduře. Chtěli jsme si tedy rašelinový zábal na ramena dokoupit, ale byl odmítnut. Důvod ,že se léčí na vyšší tlak, nebylo vyhověno ani po té, že podepíše na vlastí nebezpečí. v ten den měl 140/90. Manžel se s tím dost brzy smířil , ale já jsem byla dost dlouho rozhozená (i já jsem měla výší tlak než on a měla jsem zábal na kolena, nevím ,asi je to jiné kolena a ramena). Nerozlišují klienty samoplátce , kteří si vybrali lázeňskou dovolenou a pacienty přes zdrav.pojišťovnu . To se nám opravdu nelíbilo , chtěli jsme si to užít (jsou to naše Kč).
Čistota
Personál
Služby
Stravování
Pohodlí
Celková spokojenost
Pavla Kratochvílová (9. 12. 2021): 100%
jednotlivec
+ plusy: Vše bylo k naprosté spokojenosti, příště bych jela radši v létě hlavně kvůli počasí.?
- mínusy:
Čistota
Personál
Služby
Stravování
Pohodlí
Celková spokojenost
Lubomír (9. 12. 2021): 98%
dospělý pár
+ plusy: Vše v naprostém pořádku doporučuji. Od podzimní počasí počasí
- mínusy: Zimní počasí.
Čistota
Personál
Služby
Stravování
Pohodlí
Celková spokojenost
Pavel Slunečko Slunečko (28. 11. 2021): 90%
dospělý pár
+ plusy: milí zaměstnanci, zejména obsluha u stolu, špičková lékařka, prima bazén a pára, kvalitní jídlo
- mínusy:
Čistota
Personál
Služby
Stravování
Pohodlí
Celková spokojenost
Hana (21. 11. 2021): 100%
senior
+ plusy: Pobyt neměl chybu. Mohu jen doporučit.
- mínusy:
Čistota
Personál
Služby
Stravování
Pohodlí
Celková spokojenost
anonym (19. 11. 2021): 98%
jednotlivec
+ plusy:
- mínusy:
Čistota
Personál
Služby
Stravování
Pohodlí
Celková spokojenost
anonym (18. 11. 2021): 100%
senior
+ plusy: Prostředí, ochota personálu
- mínusy: nic
Čistota
Personál
Služby
Stravování
Pohodlí
Celková spokojenost
Mgr. Renáta Sedláčková (13. 11. 2021): 100%
senior
+ plusy:
- mínusy:
Čistota
Personál
Služby
Stravování
Pohodlí
Celková spokojenost
Hana (13. 11. 2021): 100%
jednotlivec
+ plusy: Velká spokojenost!!!
- mínusy:
Čistota
Personál
Služby
Stravování
Pohodlí
Celková spokojenost