- Wellness
- Hotely
- Hotel Zimní lázně ***, lázně Poděbrady
- Aktivní týden
Relaxační pobyty
Aktivní týden
Hotel Zimní lázně ***, lázně Poděbrady
Relaxační pobyt ve všední dny za zvýhodněnou cenu v hotelu Zimní lázně.
Celkové hodnocení:
88%
Čistota
Personál
Služby
Stravování
Pohodlí
Celková spokojenost
Hodnocení uživatelů (celkem 96):
Blanka (19. 11. 2022): 92%
senior
+ plusy:
- mínusy:
Čistota
Personál
Služby
Stravování
Pohodlí
Celková spokojenost
Iva Najmanova (23. 8. 2022): 97%
jednotlivec
+ plusy: Byly jsme u vas se sestrou uz po osme vse ok.Je videt jak postupne se vse meni k lepsimu.Vstricny personal jak v hotelu tak pri procedurach a moc dobre jidlo.Chvalime .Stale je co vylepsovat ale to nejde hned.Tesime se zase nekdy priste.Najmanova Iva.
- mínusy:
Čistota
Personál
Služby
Stravování
Pohodlí
Celková spokojenost
Luděk (9. 10. 2021): 90%
dospělý pár
+ plusy:
- mínusy:
Čistota
Personál
Služby
Stravování
Pohodlí
Celková spokojenost
anonym (6. 8. 2020): 72%
dospělý pár
+ plusy: Přístup personálu při procedurách v lázních byl velmi příjemný, nelze nic vytknout.
- mínusy: Problémy s výměnou ručníků a osušek na pokoji, zejména nyní při nutnosti zvýšené hygieny. Organizátoři by měli přehodnotit poskytovatele stravy. Kvalita jídla byla podprůměrná až amatérská. Také obsluha v jídelně a neosobní přístup na náladě nepřidala.
Čistota
Personál
Služby
Stravování
Pohodlí
Celková spokojenost
Eva Kratinova (8. 7. 2020): 100%
jednotlivec
+ plusy: Jezdím k vám už několik let a jsem velice spokojená děkuji
- mínusy:
Čistota
Personál
Služby
Stravování
Pohodlí
Celková spokojenost
Karel (26. 6. 2020): 95%
senior
+ plusy: Ubytování,prostředí í jídlo.
- mínusy: Masáže pouze 10 minut místo 15 minut.Při vstupu do vany na uhličitou koupel , přiliš horké dno vany.
Čistota
Personál
Služby
Stravování
Pohodlí
Celková spokojenost
Miluše (13. 10. 2019): 97%
jednotlivec
+ plusy:
- mínusy:
Čistota
Personál
Služby
Stravování
Pohodlí
Celková spokojenost
Josef (11. 9. 2019): 90%
senior
+ plusy: S pobytem jsme byli s manželkou , až na věci,které nemůžete přímo ovlivnit, velice spokojeni.
- mínusy:
Čistota
Personál
Služby
Stravování
Pohodlí
Celková spokojenost
anonym (22. 7. 2019): 85%
jednotlivec
+ plusy: Ochota personálu v Zimních lázních.S paní uklizečkou jsme se hezky zdravily!
- mínusy: Možná by pro delší zaplacené pobyty mohl být výběr jídel lepší.
Čistota
Personál
Služby
Stravování
Pohodlí
Celková spokojenost
anonym (16. 6. 2019): 100%
jednotlivec
+ plusy: vše vč.počasí super
- mínusy: není co psát
Čistota
Personál
Služby
Stravování
Pohodlí
Celková spokojenost