Lázeňské pobyty

Program proti bolesti zad

Lázeňský hotel Terra***superior, Janské Lázně

SM-Systém MUDr. Smíška se opírá o 25 let klinických zkušeností s touto metodou u lidí s bolestmi páteře v bederní, hrudní i krční oblasti a u akutních výhřezů plotének a skolióz. Cvičení podle této metody má také velký význam v prevenci a léčbě poruch velkých kloubů - kyčelních, kolenních, ramenních a nožní klenby. Metoda je využívána též vrcholovými sportovci jako kondiční trénink s cílem zlepšit sportovní výkon a předejít přetížení a degeneraci páteře a velkých kloubů.

Celkové hodnocení:

93%

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Hodnocení uživatelů (celkem 28):

Jaroslava Středová (28. 6. 2019): 97%

jednotlivec

+ plusy: Ano, moc.

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Ján Krajcer (20. 6. 2019): 87%

jednotlivec

+ plusy: - ubytování dobré - personál vstřícny - snídaně, dobře zásobený bufet

- mínusy: - večeře - celkem 7, z toho 4 celkem dobré, ale zbývající nám moc nechutnaly, zákusky by mohly být nahrazeny ovocem

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Jan (14. 6. 2019): 92%

dospělý pár

+ plusy:

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Radomír Světlík (21. 5. 2019): 100%

dospělý pár

+ plusy: Ubytování velmi pěkné,jídlo bylo velmi chutné a velké porce i dostatečný výběr. Krásný bazén,příjemné procedury. Personál ochotný,vstřícný. DĚKUJEME.

- mínusy: Co považujeme za nedostatek ale to se netýká hotelu, že v láz.městě není vůbec lékárna, kde je tolik pacientů .... Také chyběla obyč.potrav.prodejna pouze večerka,bez zeleniny a ovoce, i když jsme při snídani dostávali ovoce.

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Josef (7. 5. 2019): 98%

mladý pár

+ plusy:

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Petr RUDOLF (15. 10. 2018): 97%

senior

+ plusy: Klid na pokoji č. 202 s výhledem do přírody

- mínusy: Nebyly denně vynášeny odpadkové koše, proto 4 hvězdičky

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Karel Václavík (29. 9. 2018): 100%

dospělý pár

+ plusy:

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Zuzana (14. 9. 2018): 100%

jednotlivec

+ plusy:

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Josef (3. 9. 2018): 88%

dospělý pár

+ plusy: Dostupnost procedur,pristup personalu

- mínusy: Moznost nakupu potravin absence obchodu

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Věra Pohnerová (26. 6. 2018): 93%

jednotlivec

+ plusy:

- mínusy: Nedostatečná informovanost o možnostech návštěv výletních a turistických míst v okolí lázní na recepci i nedostatečné značení pro návštěvníky města a lázní ve městě.

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace